رفتن به مطلب
برای استفاده از انجمن و عضـویت کلیک کنید.
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

سایت و انجمن رسمی کیوبیس ایران

مرجع تخصصی آهنگسازان خوانندگان و نوازندگان سایت کیوبیس ایران

  • با 10 سال قدمت
  • بیش از 145 هزار کاربر
  • بیش از 450 هزار پست





alone_composer

صدا (اثری ارکسترال به همراه پارتیتور با شعری از بانو فروغ فرخ زاد) با صدای: محمد امیدوار تهرانی

پست های پیشنهاد شده

alone_composer    2,993

عضو جدید انجمن

Note Editor: ENCORE 4.5

Daw: Cubase5

Samples: Edirol, Hypersonic, Philharmonic, Vsampler (Giga Stodio gigs) Engine1

Plug ins: Wave, Elephent

 

 

درود بر دوستان و یاران صمیمی، هنرمند و عزیز.

صدا (من او را دوست دارم) نام اولین اثری است که هنرجوی با استعداد و آینده دار بنده خانم (الناز وثوقی) نوشته اند. این اثر بسیار زیبا در ژانر ارکسترال است و با توجه به این که اولین کار ایشان است احساس می کنم آینده ی خوبی در زمینه ی آهنگسازی خواهند داشت.

 

این اثر بر روی شعری از زنده یاد بانو فروغ فرخ زاد و برای صدای بنده نوشته شده است. جا دارد که از دوست و هنرجوی عزیزم جناب آقای مسعود یزدی عزیز بابت ضبط و صدا برداری اثر تشکر ویژه ای داشته باشم همچنین از تیم خوب و صمیمی که در هنگام ضبط اثر در استودیو برای خواندن صحیح کار یاری گر بنده بوده اند:

 

آقای علی امیدوار، آقای حسام علیزاده، آقای مسعود یزدی نژاد، آقای فرهاد هوشیار و همسر عزیزشون مونا خانم، خانم الناز وثوقی...

 

امیدوارم این اثر را بپسندید و نظرتان را برای بنده بنویسید که برای خانم وثوقی ارسال کنم. در ضمن پارتی تور اثر نیز به صورت فایل پی دی اف در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد:

 

لطفا جهت مشاهده لینک وارد شوید یا ثبت نام کنید link.

 

 

و خود اثر نیز با زمان 4 دقیقه و 45 ثانیه:

 

کیفیت بالا:

 

لطفا جهت مشاهده لینک وارد شوید یا ثبت نام کنید link.

 

و کیفیت معمولی:

 

لطفا جهت مشاهده لینک وارد شوید یا ثبت نام کنید link.

 

 

با تشکر از دوستان و مدیران عزیز:flower:

 

محمد امیدوار تهرانی 20/1/1396

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
kaveh78    1,220

کاربر سایت

Note Editor: ENCORE 4.5

Daw: Cubase5

Samples: Edirol, Hypersonic, Philharmonic, Vsampler (Giga Stodio gigs) Engine1

Plug ins: Wave, Elephent

 

 

درود بر دوستان و یاران صمیمی، هنرمند و عزیز.

صدا (من او را دوست دارم) نام اولین اثری است که هنرجوی با استعداد و آینده دار بنده خانم (الناز وثوقی) نوشته اند. این اثر بسیار زیبا در ژانر ارکسترال است و با توجه به این که اولین کار ایشان است احساس می کنم آینده ی خوبی در زمینه ی آهنگسازی خواهند داشت.

 

این اثر بر روی شعری از زنده یاد بانو فروغ فرخ زاد و برای صدای بنده نوشته شده است. جا دارد که از دوست و هنرجوی عزیزم جناب آقای مسعود یزدی عزیز بابت ضبط و صدا برداری اثر تشکر ویژه ای داشته باشم همچنین از تیم خوب و صمیمی که در هنگام ضبط اثر در استودیو برای خواندن صحیح کار یاری گر بنده بوده اند:

 

آقای علی امیدوار، آقای حسام علیزاده، آقای مسعود یزدی نژاد، آقای فرهاد هوشیار و همسر عزیزشون مونا خانم، خانم الناز وثوقی...

 

امیدوارم این اثر را بپسندید و نظرتان را برای بنده بنویسید که برای خانم وثوقی ارسال کنم. در ضمن پارتی تور اثر نیز به صورت فایل پی دی اف در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد:

 

لطفا جهت مشاهده لینک وارد شوید یا ثبت نام کنید link.

 

 

و خود اثر نیز با زمان 4 دقیقه و 45 ثانیه:

 

کیفیت بالا:

 

لطفا جهت مشاهده لینک وارد شوید یا ثبت نام کنید link.

 

و کیفیت معمولی:

 

لطفا جهت مشاهده لینک وارد شوید یا ثبت نام کنید link.

 

 

با تشکر از دوستان و مدیران عزیز:flower:

 

محمد امیدوار تهرانی 20/1/1396

درود بر شما استاد گرانقدر.

شاید مدت ها بود که چنین اثری را نشنیده بودم وچقدر من را به رویاهایم فرو برد.

آهنگ با صدای پر از راز چنگ شروع میشود شما راه به دنبال خود میکشاند تا از قصه های نهان خود بگوید.پس از آن ابوا وارد داستان ما میشود با صدایی پر از غرور و صلابت.همراهی بی نظیرو ارامش بخش هورن و استرینگ هایی نظیر ویولا و ویلونسل و باس و ویلون که حسی جادویی میبخشند به آهنگ ما.نباید اثر زیبای فلوت نادیده گرفت که چگونه بر قصه ی ما می افزاید حرف های ناگفته.وپس ازراوی اصلی شروع به خواندن میکند.شاید اگر نام ترانه سرا را قید نمیکردید متوجه نمیشدم که ترانه سرا وآهنگساز این اثر دوفرد متفاوت بوده اند.

صدای شما که نیز بی نظیر است وهمیشه با نهایت قدرت ملودی وکال را اجرا میکنید.شاید اگر بخواهم از آنچه که باشنیدن این آهنگ در سرمن گذشت بنویسم باید چندین صفحه تایپ کنم.هر آهنگ با تنظیم ارکسترال برای من قصه ای دربردارد وهر زمان که آهنگی در این سبک میشنوم به شدت تحت تاثیر قرار میگیرم:flower::flower::flower::flower::flower::flower:

 

وچقدر خالی است در میان آهنگ های بی محتوای امروزی جای چنین آثاری که معنای واقعی موسیقی هستند.:flower::flower:

 

وچقدر کارشما ارزش بیشتری پیدا میکند زمانی که پارتیوتر آهنگ را نیز قرار میدهید تا راه گشای کسانی باشد که به این سبک از موزیک علاقه دارند از آن بهره ببرند.

اگر شما استاد گرانقدر اجازه دهید پروژه این اثر بی همتا را بسازم ودر انجمن سورس های این سایت قرار دهم تا دوستان بتوانند از اثر شما بیشتر استفاده کنند.:flower::flower:

 

بی صبرانه منتظر سایر اثار شما هستم.پاینده باشید:flower::flower:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
alone_composer    2,993

عضو جدید انجمن

درود بر شما استاد گرانقدر.

شاید مدت ها بود که چنین اثری را نشنیده بودم وچقدر من را به رویاهایم فرو برد.

آهنگ با صدای پر از راز چنگ شروع میشود شما راه به دنبال خود میکشاند تا از قصه های نهان خود بگوید.پس از آن ابوا وارد داستان ما میشود با صدایی پر از غرور و صلابت.همراهی بی نظیرو ارامش بخش هورن و استرینگ هایی نظیر ویولا و ویلونسل و باس و ویلون که حسی جادویی میبخشند به آهنگ ما.نباید اثر زیبای فلوت نادیده گرفت که چگونه بر قصه ی ما می افزاید حرف های ناگفته.وپس ازراوی اصلی شروع به خواندن میکند.شاید اگر نام ترانه سرا را قید نمیکردید متوجه نمیشدم که ترانه سرا وآهنگساز این اثر دوفرد متفاوت بوده اند.

صدای شما که نیز بی نظیر است وهمیشه با نهایت قدرت ملودی وکال را اجرا میکنید.شاید اگر بخواهم از آنچه که باشنیدن این آهنگ در سرمن گذشت بنویسم باید چندین صفحه تایپ کنم.هر آهنگ با تنظیم ارکسترال برای من قصه ای دربردارد وهر زمان که آهنگی در این سبک میشنوم به شدت تحت تاثیر قرار میگیرم:flower::flower::flower::flower::flower::flower:

 

وچقدر خالی است در میان آهنگ های بی محتوای امروزی جای چنین آثاری که معنای واقعی موسیقی هستند.:flower::flower:

 

وچقدر کارشما ارزش بیشتری پیدا میکند زمانی که پارتیوتر آهنگ را نیز قرار میدهید تا راه گشای کسانی باشد که به این سبک از موزیک علاقه دارند از آن بهره ببرند.

اگر شما استاد گرانقدر اجازه دهید پروژه این اثر بی همتا را بسازم ودر انجمن سورس های این سایت قرار دهم تا دوستان بتوانند از اثر شما بیشتر استفاده کنند.:flower::flower:

 

بی صبرانه منتظر سایر اثار شما هستم.پاینده باشید:flower::flower:

 

:flower::flower::flower::flower:

 

درود بی پایان بر دوست هنرمند و فرهیخته و عزیزم. خیلی از شما و بزرگواری شما و نظر خوبتان ممنون و سپاسگزار هستم. همیشه با خواندن نظرات شما دوست نازنینم پر از احساس مثبت و امید می شوم.

 

:flower:

 

بسیار خوشحالم که کار را دوست داشتید. با کمال میل و حتما می توانید پروژه را از نظر سورس بازسازی کنید این نهایت افتخار من است. از شما بی نهایت سپاسگزارم. :flower:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
alone_composer    2,993

عضو جدید انجمن

درود دوستان عزیزم اگر چنانچه در مورد پارتی تور نیز نقد و نظری داشتید خوشحال می شوم که بفرمائید تا به اطلاع خانم وثوقی هنرجوی عزیزم نیز برسانم. بی شک نظرات شما دوستان و هنرمندان عزیز بسیار بسیار در پیشرفت کاری که انجام شده موثر و مفید خواهد بود. با تشکر:flower:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
anonymous123    5,164

عضـو ویــژه

درود دوستان عزیزم اگر چنانچه در مورد پارتی تور نیز نقد و نظری داشتید خوشحال می شوم که بفرمائید تا به اطلاع خانم وثوقی هنرجوی عزیزم نیز برسانم. بی شک نظرات شما دوستان و هنرمندان عزیز بسیار بسیار در پیشرفت کاری که انجام شده موثر و مفید خواهد بود. با تشکر:flower:

 

شروع موسیقی خیلی خوب بود فقط موسیقی بخاطر شعر هی عوض میشد نمیذاشت حس بگیریم با موسیقی هی فضای آهنگ عوض میشد بعد ساز ها یه جاهایی به نظر من خوب استفاده نشده بود مثلا تو دقیقه 1:23 اون صدای فلوت و اینا هیجان بوجود نمیاره و در 1:30 به بعد اصلا اون حس قبلی رو از بین میبره و مارو کلا وارد یه فضا و جو دیگه میکنه و سردرگم میشیم ؛ اینطوری بنده نشنیدم تو موسیقی های ارکسترال دیگه ؛ و به نظر بنده بعضی ساز ها به انسجام موسیقی هم کمکی نمیکرد هم درست استفاده نشده بود مثلا در استفاده از ساز بادی مثلا فلوت میشه فضای خیلی بهتری رو ایجاد کرد البته شاید بخاطر شعر بوده فضای موسیقی ولی به نظر شخصی بنده و همه اینهایی هم که گفتم نظر شخصی هست که بخوایم بگیم "اثر" هنوز زوده ؛ نه انسجام داره نه معلومه کدوم ساز لیدره نقش های ساز ها هی عوض میشه بعد مثلا جمله ای که گفته میشه (موسیقی) جمله بعدی اش ارتباط به خصوصی بهش نداره باید یک تعاملی بین اون تیکه ها و جمله های موسیقی باشه که نیست باید ملودی که نوشته میشه به گونه ای باشه که تکی هم گوش بدیم اون ساز رو قشنگ باشه پیشنهاد بنده اینه سعی کنن ایشون با یک ساز رو شعر ملودی بنویسن که قشنگ باشه بعد برن رو چنتا ساز بعد ساز های مختلف تو موسیقی های مختلف فضاهای مختلفی ایجاد میکنن این حالت تغییر که گم کنیم احساس آهنگو زیاد به دل من نچسبید

البته نظر شخصی بود همش کارتون در کل خیلی هم زیبا هست و مهم تراز همه "منتظر کارهای بعدیتون هستیم " حقیقتش میخواستم همین یه جمله رو تو نظر بنویسم ولی گفتم تمام حرفمو بزنم :flower:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
alone_composer    2,993

عضو جدید انجمن

شروع موسیقی خیلی خوب بود فقط موسیقی بخاطر شعر هی عوض میشد نمیذاشت حس بگیریم با موسیقی هی فضای آهنگ عوض میشد بعد ساز ها یه جاهایی به نظر من خوب استفاده نشده بود مثلا تو دقیقه 1:23 اون صدای فلوت و اینا هیجان بوجود نمیاره و در 1:30 به بعد اصلا اون حس قبلی رو از بین میبره و مارو کلا وارد یه فضا و جو دیگه میکنه و سردرگم میشیم ؛ اینطوری بنده نشنیدم تو موسیقی های ارکسترال دیگه ؛ و به نظر بنده بعضی ساز ها به انسجام موسیقی هم کمکی نمیکرد هم درست استفاده نشده بود مثلا در استفاده از ساز بادی مثلا فلوت میشه فضای خیلی بهتری رو ایجاد کرد البته شاید بخاطر شعر بوده فضای موسیقی ولی به نظر شخصی بنده و همه اینهایی هم که گفتم نظر شخصی هست که بخوایم بگیم "اثر" هنوز زوده ؛ نه انسجام داره نه معلومه کدوم ساز لیدره نقش های ساز ها هی عوض میشه بعد مثلا جمله ای که گفته میشه (موسیقی) جمله بعدی اش ارتباط به خصوصی بهش نداره باید یک تعاملی بین اون تیکه ها و جمله های موسیقی باشه که نیست باید ملودی که نوشته میشه به گونه ای باشه که تکی هم گوش بدیم اون ساز رو قشنگ باشه پیشنهاد بنده اینه سعی کنن ایشون با یک ساز رو شعر ملودی بنویسن که قشنگ باشه بعد برن رو چنتا ساز بعد ساز های مختلف تو موسیقی های مختلف فضاهای مختلفی ایجاد میکنن این حالت تغییر که گم کنیم احساس آهنگو زیاد به دل من نچسبید

البته نظر شخصی بود همش کارتون در کل خیلی هم زیبا هست و مهم تراز همه "منتظر کارهای بعدیتون هستیم " حقیقتش میخواستم همین یه جمله رو تو نظر بنویسم ولی گفتم تمام حرفمو بزنم :flower:

 

درود دوست عزیز. بسیار سپاس از نظرتان :flower::flower::flower::flower:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
dj.m.a.s    5,025

همکار انجمن

با سلام و عرض خسته نباشید

بسسسیار عالی ملودی ها و تنظیم هماهنگ بسیار عاالی

اهنگسازی واقعا عالی

میکس و مستر بسسیار light و خوب

فقط حیف که صدای خواننده کیفیت لازم رو نداره و اندکی به سمت راست پن شده

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
alone_composer    2,993

عضو جدید انجمن

با سلام و عرض خسته نباشید

بسسسیار عالی ملودی ها و تنظیم هماهنگ بسیار عاالی

اهنگسازی واقعا عالی

میکس و مستر بسسیار light و خوب

فقط حیف که صدای خواننده کیفیت لازم رو نداره و اندکی به سمت راست پن شده

درود دوست نازنین و هنرمندم

ببخشید در مورد قسمتی ابهام داشتم:

آیا منظور شما از کیفیت صدای خواننده کیفیت ضبط صدای خواننده یا میکس آن در آهنگ مثلا بواسطه ی میکروفون و ... است و یا منظورتان این است که در کل خواننده خوب نخوانده؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
dj.m.a.s    5,025

همکار انجمن

درود دوست نازنین و هنرمندم

ببخشید در مورد قسمتی ابهام داشتم:

آیا منظور شما از کیفیت صدای خواننده کیفیت ضبط صدای خواننده یا میکس آن در آهنگ مثلا بواسطه ی میکروفون و ... است و یا منظورتان این است که در کل خواننده خوب نخوانده؟

اجرای خواننده بسیار عالی بود من فکر میکنم با میکروفون خوبی صدا رکورد نشده و یا اینکه صدای خواننده به خوبی میکس نشده چون صدای خواننده اون کیفیت لازم رو نداره من فکر میکنم دلیل اصلی خود میکروفون باشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
alone_composer    2,993

عضو جدید انجمن

اجرای خواننده بسیار عالی بود من فکر میکنم با میکروفون خوبی صدا رکورد نشده و یا اینکه صدای خواننده به خوبی میکس نشده چون صدای خواننده اون کیفیت لازم رو نداره من فکر میکنم دلیل اصلی خود میکروفون باشه

 

درود بر شما. با نظرتان موافقم دوست خوبم :flower::flower::flower::flower:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
MasoudYazdi    5,395

عضو جدید انجمن

شروع موسیقی خیلی خوب بود فقط موسیقی بخاطر شعر هی عوض میشد نمیذاشت حس بگیریم با موسیقی هی فضای آهنگ عوض میشد بعد ساز ها یه جاهایی به نظر من خوب استفاده نشده بود مثلا تو دقیقه 1:23 اون صدای فلوت و اینا هیجان بوجود نمیاره و در 1:30 به بعد اصلا اون حس قبلی رو از بین میبره و مارو کلا وارد یه فضا و جو دیگه میکنه و سردرگم میشیم ؛ اینطوری بنده نشنیدم تو موسیقی های ارکسترال دیگه ؛ و به نظر بنده بعضی ساز ها به انسجام موسیقی هم کمکی نمیکرد هم درست استفاده نشده بود مثلا در استفاده از ساز بادی مثلا فلوت میشه فضای خیلی بهتری رو ایجاد کرد البته شاید بخاطر شعر بوده فضای موسیقی ولی به نظر شخصی بنده و همه اینهایی هم که گفتم نظر شخصی هست که بخوایم بگیم "اثر" هنوز زوده ؛ نه انسجام داره نه معلومه کدوم ساز لیدره نقش های ساز ها هی عوض میشه بعد مثلا جمله ای که گفته میشه (موسیقی) جمله بعدی اش ارتباط به خصوصی بهش نداره باید یک تعاملی بین اون تیکه ها و جمله های موسیقی باشه که نیست باید ملودی که نوشته میشه به گونه ای باشه که تکی هم گوش بدیم اون ساز رو قشنگ باشه پیشنهاد بنده اینه سعی کنن ایشون با یک ساز رو شعر ملودی بنویسن که قشنگ باشه بعد برن رو چنتا ساز بعد ساز های مختلف تو موسیقی های مختلف فضاهای مختلفی ایجاد میکنن این حالت تغییر که گم کنیم احساس آهنگو زیاد به دل من نچسبید

البته نظر شخصی بود همش کارتون در کل خیلی هم زیبا هست و مهم تراز همه "منتظر کارهای بعدیتون هستیم " حقیقتش میخواستم همین یه جمله رو تو نظر بنویسم ولی گفتم تمام حرفمو بزنم :flower:

 

درود

نظرات شخصی شما خالی از هرگونه تجربه اهنگسازی و دانایی لازم است دوست گرامی . مثلا تغییرات دائمی فضا! که در نظرتان گفتید دلیل التراسیون های فراوان است که این خود یک هارمونی فاخر است . شما چند کار ارکسترال شنیدید ؟ اتفاقا تمام کارهای ارکسترال بر همین پایه ساخته میشوند.

بیایم قبل از سخن گفتن و ایراد گفتن های بی دلیل اندکی فکر کنیم. پیروز باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
anonymous123    5,164

عضـو ویــژه

درود

نظرات شخصی شما خالی از هرگونه تجربه اهنگسازی و دانایی لازم است دوست گرامی . مثلا تغییرات دائمی فضا! که در نظرتان گفتید دلیل التراسیون های فراوان است که این خود یک هارمونی فاخر است . شما چند کار ارکسترال شنیدید ؟ اتفاقا تمام کارهای ارکسترال بر همین پایه ساخته میشوند.

بیایم قبل از سخن گفتن و ایراد گفتن های بی دلیل اندکی فکر کنیم. پیروز باشید

پاسخ شما اینطور باید داده بشه که ...

 

....

آقای علی امیدوار، آقای حسام علیزاده، آقای مسعود یزدی نژاد، آقای فرهاد هوشیار و همسر عزیزشون مونا خانم، خانم الناز وثوقی...

امیدوارم این اثر را بپسندید و نظرتان را برای بنده بنویسید که برای خانم وثوقی ارسال کنم. در ضمن پارتی تور اثر نیز به صورت فایل پی دی اف در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد:

....

20/1/1396

درود دوستان عزیزم اگر چنانچه در مورد پارتی تور نیز نقد و نظری داشتید خوشحال می شوم که بفرمائید تا به اطلاع خانم وثوقی هنرجوی عزیزم نیز برسانم. بی شک نظرات شما دوستان و هنرمندان عزیز بسیار بسیار در پیشرفت کاری که انجام شده موثر و مفید خواهد بود. با تشکر:flower:

 

البته این دفعه دومی هست که داخل این سایت یکی از دوستان میاد و میگه بنده رو کار فید ندم و انتقاد نکنم ؛ البته در ارتباط این کار خوب باید بیشتر تمرین کنن اون شخصی که موسیقی رو کامپوز میکنن یه حس کلی باید با گوش کردن به یک آهنگ به آدم دست بده که تو این آهنگ این اتفاق نمی افته حالا شاید فرمو هایی که شما بلدی بگه این آهنگ اثر فاخره و قشنگه ؛ آهنگ اثر فاخر نمیشه که ، درست میگم ؟

بعد فرض کنید من هیچی از موسیقی نمیفهمم الکی هم اتفاقی اومدم گذری داخل این سایت کلی هم فعالیت کردم به عنوان شنونده نظر دادم ؛ اینو همه اونهایی که تو زمینه موسیقی فعالیت میکنن میدونن الی اون دوستانی که اصلا موسیقی کار نکردن یا کار کردن یاد نگرفتن ؛ نظر دادن یا انتقاد کردن رو کار یه هنرمند توسط یه شخص دیگر باعث پیشرفت اش میشه (بر این فرض گیریم طرف هیچی از موسیقی سر در نمیاره و باراوله موسیقی ارکسترال تو عمرش میشنوه )

 

حالا بگذریم که بنده نه پاپ گوش میدم نه تکنو گوش میدم نه سبک های دیگه (تقریبا اکثر بچه های این سایت میدونن) که بنده فقط ارکسترال گوش میدم حالا شمار اش واقعا دستم نیست جنتا تا الان شنیدم ولی از 1700 هرچی بوده شنیدم تا 2017 کلا با بقیه سر همین قضیه مشکل دارم

این که از تغییرات این آهنگ دفاع شد به این نتیجه میرسیم شما اصلا از زبان موسیقی سر در نمیارید ؛ چرا ؟ موسیقی های واقعا فاخر دیگه رو گوش بدین تغییرات دلایلی داره نه همینطوری عشقی تغییر کنه میخواد مطلبی بیان بشه که تغییر میکنه ...

البته بنده واقعا وقت ندارم در کل کار جالبی نیست خودمون که نظر نمیدیم هیچی رو نظر دیگران هم بیایم بگیم چرا نظر دادی !

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
صبوحی    46

عضو جدید انجمن

Note Editor: ENCORE 4.5

Daw: Cubase5

Samples: Edirol, Hypersonic, Philharmonic, Vsampler (Giga Stodio gigs) Engine1

Plug ins: Wave, Elephent

 

 

درود بر دوستان و یاران صمیمی، هنرمند و عزیز.

صدا (من او را دوست دارم) نام اولین اثری است که هنرجوی با استعداد و آینده دار بنده خانم (الناز وثوقی) نوشته اند. این اثر بسیار زیبا در ژانر ارکسترال است و با توجه به این که اولین کار ایشان است احساس می کنم آینده ی خوبی در زمینه ی آهنگسازی خواهند داشت.

 

این اثر بر روی شعری از زنده یاد بانو فروغ فرخ زاد و برای صدای بنده نوشته شده است. جا دارد که از دوست و هنرجوی عزیزم جناب آقای مسعود یزدی عزیز بابت ضبط و صدا برداری اثر تشکر ویژه ای داشته باشم همچنین از تیم خوب و صمیمی که در هنگام ضبط اثر در استودیو برای خواندن صحیح کار یاری گر بنده بوده اند:

 

آقای علی امیدوار، آقای حسام علیزاده، آقای مسعود یزدی نژاد، آقای فرهاد هوشیار و همسر عزیزشون مونا خانم، خانم الناز وثوقی...

 

امیدوارم این اثر را بپسندید و نظرتان را برای بنده بنویسید که برای خانم وثوقی ارسال کنم. در ضمن پارتی تور اثر نیز به صورت فایل پی دی اف در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد:

 

لطفا جهت مشاهده لینک وارد شوید یا ثبت نام کنید link.

 

 

و خود اثر نیز با زمان 4 دقیقه و 45 ثانیه:

 

کیفیت بالا:

 

لطفا جهت مشاهده لینک وارد شوید یا ثبت نام کنید link.

 

و کیفیت معمولی:

 

لطفا جهت مشاهده لینک وارد شوید یا ثبت نام کنید link.

 

 

با تشکر از دوستان و مدیران عزیز:flower:

 

محمد امیدوار تهرانی 20/1/1396

 

 

وقت بخیر

 

در ابتدا ستایش و تمجید برای آهنگساز که به عنوان اولین اثر , کاری در این سطح فوق.العاده نوشته اند

 

انصافا خواننده هم از خوب از پس کار برامده اند و تمجید از ایشان

و مسؤول ضبط

در کنار همه اتفاقات خوب در این قطعه,

چه شخصی مشاور بوده اند در روند ارکستراسیون اثر ?

 

ارکستراسیون از چه منطقی پیروی میکند ? ( منظورم بی منطقی نیست )

 

کل سکشنِ زهی ها و هورن ها با چه دینامیکی در لحظه شروع باید بنوازند

چرا هیچ علامت دینامیک برای آنها در آغاز نوشته نشده؟

 

 

 

 

سوال دوم : آیا ابتدا قطعه را تا آخِر مینویسم و بعدا به دینامیک ها فکر میکنیم

و یا در همان حین نوشتن برای هر ساز , دینامیک مورد نظرمان را مشخص میکنیم

 

مجددا تشکر از عوامل ساخت این اثر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
alone_composer    2,993

عضو جدید انجمن

درود

نظرات شخصی شما خالی از هرگونه تجربه اهنگسازی و دانایی لازم است دوست گرامی . مثلا تغییرات دائمی فضا! که در نظرتان گفتید دلیل التراسیون های فراوان است که این خود یک هارمونی فاخر است . شما چند کار ارکسترال شنیدید ؟ اتفاقا تمام کارهای ارکسترال بر همین پایه ساخته میشوند.

بیایم قبل از سخن گفتن و ایراد گفتن های بی دلیل اندکی فکر کنیم. پیروز باشید

 

درود بر مسعود عزیزم:flower::flower::flower::flower:

 

عذرخواهی می کنم که تا امشب وارد سایت نشدم و پیام شما را ندیدم ممنونم از حمایت شما دوست هنرمند و عزیزم. بدون شک کارنامه ی کاری موفق و فوق العاده ی شما در تولید آثار موسیقی به اندازه کافی گویا و درخشان است. ممنونم دوست نازنین و عزیزم. ممنون که حمایت های شما همیشه باعث دلگرمی و مهربانی های شما همیشه روشنگر راه و مسیر بنده است. بی نهایت سپاسگزارم :flower::flower::flower::flower:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
alone_composer    2,993

عضو جدید انجمن

پاسخ شما اینطور باید داده بشه که ...

 

 

 

البته این دفعه دومی هست که داخل این سایت یکی از دوستان میاد و میگه بنده رو کار فید ندم و انتقاد نکنم ؛ البته در ارتباط این کار خوب باید بیشتر تمرین کنن اون شخصی که موسیقی رو کامپوز میکنن یه حس کلی باید با گوش کردن به یک آهنگ به آدم دست بده که تو این آهنگ این اتفاق نمی افته حالا شاید فرمو هایی که شما بلدی بگه این آهنگ اثر فاخره و قشنگه ؛ آهنگ اثر فاخر نمیشه که ، درست میگم ؟

بعد فرض کنید من هیچی از موسیقی نمیفهمم الکی هم اتفاقی اومدم گذری داخل این سایت کلی هم فعالیت کردم به عنوان شنونده نظر دادم ؛ اینو همه اونهایی که تو زمینه موسیقی فعالیت میکنن میدونن الی اون دوستانی که اصلا موسیقی کار نکردن یا کار کردن یاد نگرفتن ؛ نظر دادن یا انتقاد کردن رو کار یه هنرمند توسط یه شخص دیگر باعث پیشرفت اش میشه (بر این فرض گیریم طرف هیچی از موسیقی سر در نمیاره و باراوله موسیقی ارکسترال تو عمرش میشنوه )

 

حالا بگذریم که بنده نه پاپ گوش میدم نه تکنو گوش میدم نه سبک های دیگه (تقریبا اکثر بچه های این سایت میدونن) که بنده فقط ارکسترال گوش میدم حالا شمار اش واقعا دستم نیست جنتا تا الان شنیدم ولی از 1700 هرچی بوده شنیدم تا 2017 کلا با بقیه سر همین قضیه مشکل دارم

این که از تغییرات این آهنگ دفاع شد به این نتیجه میرسیم شما اصلا از زبان موسیقی سر در نمیارید ؛ چرا ؟ موسیقی های واقعا فاخر دیگه رو گوش بدین تغییرات دلایلی داره نه همینطوری عشقی تغییر کنه میخواد مطلبی بیان بشه که تغییر میکنه ...

البته بنده واقعا وقت ندارم در کل کار جالبی نیست خودمون که نظر نمیدیم هیچی رو نظر دیگران هم بیایم بگیم چرا نظر دادی !

 

درود دوست عزیز و جوان بنده :flower::flower::flower::flower:

 

قبلا از پاسخ شما شخصا سپاسگزاری کرده بودم و برایتان نوشته بودم اما اکنون بایستی نکات دیگری را نیز روشن کنم

 

دوست خوبم متاسفانه از دوران کودکی به ما در مدارس در کنار دروسی نظیر دینی و جغرافی و تاریخ آموزش نمی دهند که چگونه بایستی "انتقاد کنیم" آیا هر نظری که در مقابل یک مطلبی ارائه می دهیم یک انتقاد است؟

 

دوست هنرمند و عزیزم متاسفانه مشکلی که اکنون در کشور ما گریبان بنده و شمای هنرمند را گرفته همین گونه از نظرهاست که از جانب افرادی در شورای به اصطلاح شعر و موسیقی در وزارت ارشاد در مقابل آثاری که ما ماهها و بعضا سالها برای تولیدشان عاشقانه وقت می گذاریم ارائه می شوند! دوست خوب و هنرمندم، دقت کنید که نظراتی که یک شخص در مقابل آثار شما ارائه می دهد دو حالت می تواند داشته باشد: 1) نظرات شخصی و سلیقه ای 2) نظرات آکادمیک و حرفه ای! بنده در شنیدن آثار شما ممکن است تعدادی نظر شخصی داشته باشم و تعدادی هم نظر حرفه ای! نظر شخصی بسیار محترم است اما انتقاد حرفه ای و علمی محسوب نمی شود. همین الان بنده هیچ علمی در زمینه ی مبحث "فیلم" ندارم! شما یک فیلم ساخته اید و برای بنده می گذاری و از من می خواهید که در مورد آن فیلم نظر بدهم! بنده فیلم را نگاه می کنم و از آن خوشم نمی آید و برایتان می نویسم: فیلمتان خیلی طولانی بود! خیلی غمگین بود! مدام فضاهایش عوض می شد! چقدر سنگین و غیر قابل هضم بود!! و نظراتی از این دست! این نظرات همه و همه "محترم هستند" (اما) دقت کنید: اما این ها نظرات "شخصی و سلیقه ای هستند" نه نظرات علمی و کارشناسانه! متاسفانه افرادی که اکنون در شورای شعر و موسیقی باید کار موسیقی من و شمای هنرمند را بررسی کنند چنین افرادی هستند و چنین نظراتی می دهند! دوست خوبم این مشکل ممیزی ارشاد در مملکت ماست! ما که نباید دوباره خودمان تبدیل به یکی همانند آنها شویم! بله شما می توانید نظر شخصی و سلیقه ای خود را ارائه کنید و در این رابطه نظر شما بسیار و بسیار و تاکید می کنم بسیار محترم است! اما این یک نظر شخصی است. در مقابل اگر شما برای بنده بنویسید که مثلا در میزان سی و ششم آهنگ در بخش بادی های چوبی (اکتاو های موازی و یا پنجم نهان) وجود دارد و یا مثلا در دقیقه ی فلان آهنگ آکورد هفتم ساب دومینانت استفاده شده و این با ملودی که دارد روی فلان نت تاکید می کند سازگار نیست و این ناسازگاری از نظر "علمی" غلط است، آنگاه نظر شما می شود یک نظر "علمی" و نه یک نظر "شخصی" در این صورت نظر و انتقاد شما لازم الاجراست دوست خوبم. پس تفاوت قائل شویم بین نظرات شخصی و نظرات علمی. چون مثلا در باب تغییر فضا اتفاقا نظر "شخصی" خیلی از افراد می تواند متضاد با نظر شما باشد و از جمله هنرآموز بنده گفتند: که این تغییر فضا را عمدا استفاده کردند تا تضاد بین شخص گوینده با شخص مخاطب (در شعر خداوند که در عرش است) را به نمایش بگذارند و بعضی از افراد نیز این تضاد را دوست داشتند. می بینید؟ حیطه ی نظرات شخصی تا چه دحد می تواند متغییر و متفاوت باشند؟ دوست خوبم انتقاد سازنده زمانی سازنده است که انتقادی علمی و دقیق باشد.

 

در هر صورت بسیار از شما سپاسگزارم. به امید روزی که سایه نظرات سلیقه ای و شخصی از سر موسیقی کشور ما برداشته شده و جای خود را به نقد علمی و مبتنی بر دانش دهد.

 

از شما دوست فرهیخته و بزرگوارم بی نهایت سپاسگزارم. :flower::flower::flower::flower:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
alone_composer    2,993

عضو جدید انجمن

وقت بخیر

 

در ابتدا ستایش و تمجید برای آهنگساز که به عنوان اولین اثر , کاری در این سطح فوق.العاده نوشته اند

 

انصافا خواننده هم از خوب از پس کار برامده اند و تمجید از ایشان

و مسؤول ضبط

در کنار همه اتفاقات خوب در این قطعه,

چه شخصی مشاور بوده اند در روند ارکستراسیون اثر ?

 

ارکستراسیون از چه منطقی پیروی میکند ? ( منظورم بی منطقی نیست )

 

کل سکشنِ زهی ها و هورن ها با چه دینامیکی در لحظه شروع باید بنوازند

چرا هیچ علامت دینامیک برای آنها در آغاز نوشته نشده؟

 

 

 

 

سوال دوم : آیا ابتدا قطعه را تا آخِر مینویسم و بعدا به دینامیک ها فکر میکنیم

و یا در همان حین نوشتن برای هر ساز , دینامیک مورد نظرمان را مشخص میکنیم

 

مجددا تشکر از عوامل ساخت این اثر

درود بر شما جناب صبوحی عزیز و هنرمند و سپاس از نظرتان :flower::flower::flower::flower:

 

از شما سپاسگزارم که نسبت به اثر هنرجوی بنده و صدای بنده لطف و محبت داشتید.

 

در مورد دینامیک ها طبیعتا وقتی دینامیکی نوشته نشده باشد در ابتدا و به صورت پیش فرض حال متسو mezzo (m) در نظر گرفته می شود و در ادامه نیز نوانس گذاری های ادامه ی قطعه نوشته شده اند هر چند در پارت های اکسترکت شده برای هر ساز مجددا نسبت به بازبینی دینامیک ها برای هر بخش از پارتی تور اقدام می شود ولی در حالتی مثل این آهنگ که از سمپل ها استفاده شده در اتوماسیون های هر بخش نسبت به دینامیک حساسیت های خاص آن بخش در نظر گرفته می شود (فراتر از پارتیتور)

 

در این کار بنده مشاوره ی ارکستراسیون اثر و همچنین هارمونی ها و کنترپوان هایی که خانم وثوقی نوشته اند را بر عهده داشته ام. مجموعا انجام این کار نزدیک به یکسال کار البته بدون پیوستگی و نظم ثابت را داشته است و خوشحالم که تا حدی توانسته رضایت شما را به همراه داشته باشد. از شما و دوستان عزیزم بی نهایت تا بی نهایت سپاسگزاری می کنم. پاینده و پیروز باشید دوست خوبم :flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...